O`boy

Ni som inte vet så har jag en liten hund av rasen Bischon Frise, han är snart fem år och hans namn är oboy. Måste bara berätta att nu när vi var ute på en lite promenad så hände en liten rolig sak. :) Oboy är en ganska glad och lite smått hysterisk hund men världens snällaste. Han skäller en del men endast för han typ blir glad och tror att folk vill leka så fort man bara tittar på honom. De han framförallt skäller på är, äldre människor med rullator ( han tror nog att rullatorn är en hund), folk som cyklar med sina hundar, skateboard åkare, cyklister, rollerbladåkare, joggare, hihi ( vad skäller han inte på liksom ) Men idag när vi var ute och gick, jag hade min mp3 på så jag var helt inne i musiken, men rätt som det var så kommer där en joggare ( en riktig seriös joggare med värsta tajta byxorna, linne, massa vätskebehållare runt midjan, pulsmätare runt armen mm mm ) och oboy sprang iväg o började skälla på honom och denna joggare blev så in i helsike rädd alltså, tror hans puls gick upp till 300 och han hoppade typ 2 meter upp i luften, och när jag tittar på honom så räcker han fingret till oboy hihihi, jag trodde jag skulle dö av skratt. Sen när vi nästan är hemma kommer denna joggare igen och precis när han passerar oss ber han om ursäkt för han räckte finger till oboy. Men han gjorde ju det pga att han blev rädd....men jösses vad roligt det såg ut.

 


Kommentarer
Postat av: Em

haha snyggt jobbat Oboy! Han kan vara din vakthund när du går i mörkret! :)

2009-09-07 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0