Bert Karlsson

För ett bra tag sedan fick jag ett samtal på jobbet, trodde först det var någon som skämtade, personen som ringde var Bert Karlsson från Skara. Han ville sälja in sin Skämtbok till mig, hade inte en aning om att han hade en egen bok, men inget jag förrvånas över. Jag sa till honom att han fick skicka boken till mig så jag kunde kolla om det var något att köpa in. Så efter några dagar fick jag boken och det är verkligen en rolig bok med en massa roliga skämt !!!! Verkligen min humor. Listan kan göras lång, men här kommer några favoriter, fast jag är blond så älskar jag blondinskämt.

Varför hade blondinen fotavtryck på dataskärmen?
- För att hon försökt gå ut på internet

Vad säger blondinen när hon föder barn?
- Jag hoppas verkligen det är mitt

Vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?
- Man får parkera på handikappsplatser

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan!

Pizzakillen frågar blondinen, vill du ha pizzan skuren i 6 eller 12 bitar?
- 6 tack, jag skulle aldrig orka 12

Varför hällde blondinen vatten över dataskärmen?
- För att kunna surfa på internet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0